• وبلاگ : روزانه ها
  • يادداشت : در ستايش معمولي ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    راستي ببخشيد که زود متوجه نظراتون نشدم . البته الان متوجه نشدم ها!! و لي چون من زياد به وبلاگم سرنمي زنم . تقريبا 1 ماه بعد از اين که نظر داده بوديد به وبلاگم مراجعه کردم ....! و مناسب نديدم که جواب نظراتت رو بدم ....... به هر حال ببخشيد . در ضمن وبلاگ قشنگي داري . افکارتون هم خوبه تحسين مي کنم.
    موفق باشي...
    پاسخ

    متشکرم... موفقيت شما رو هم تو اين ماه عزيز از خدا خواهانم
    سلام هم کلاسي : مي دوني همه دوست ندارند معولي باشند؟ چون کسايي که معمولي اند فراموش مي شوند و فقط کسايي در خاطره ها مي مونن که فراموش نشدني باشند و براي اين که فراموش نشدني باشي بايد به بهترين وجه ديگران را قانع کني ! قانع کردن ديگران راهي است که مشهور بشي و فراموش نشي !
    ينظري که در وبلاگ من داده بوديد ...يادته؟ در روز جمعه 16 دي ماه 90 . من گفته بودم : هرگز نفهميدم که دليل اقتاع ديگران چيست. حالا خودتون قضاوت کنيد که ...\ بگذريم ..راستي از همه نظرهاي زيبات ممنونم .
    پاسخ

    سلام! و سرانجام خبري از شما در دنياي مجازي!‌ديگه داشتم نااميد مي شدم که اصلا به وبلاگت سر مي زني يا نه. و اما درباره ي معمولي بودن... ايني که مشاهده مي کنيد صرف نظر شخصي منه و طبيعي است که اصلا انتظار ندارم همه در اين احساس با من مشترک باشند. و ديگر اين که دنيايي را که در آن همه مشغول قانع کردن همديگر هستند(حتي در مورد احساساتشان) هيچ دوست ندارم. فکر نمي کنم کسي پيدا بشود که چنين دنيايي را دوست داشته باشه. در هر حال ممنون که اومدي به اينجا سر زدي. خيلي وقته تو وبلاگت پست جديدي نزدي. منتظر پست هاي جديدت هستم. راستي!‌ تابستانت پر بار!
    سلام.
    سال نو مبارک رفيق...!
    انشالله سال پربرکتي براي هممون باشه.
    پاسخ

    سلام رفيق! سال نوي تو هم مبارک انشاالله سالي سرشار از موفقيت و شادکامي باشه / مي بينم وبلاگم منور شده ها! نگو تو اينجا بودي!
    + ا.ح 
    در ضمن سال نو رو هم پيشاپيش به شما تبريک مي گم ، اميدوارم سال نو سرشار باشد از ژرف انديشي ها :)
    پاسخ

    متشکرم . اميدوارم در رژفاي انديشه ها(ي خودم و بقيه!) غرق نشم! کلي کار ديگه دارم که بايد انجام بدم! :-)
    + ا.ح 
    با سلام مجدد ، اول بگم که بخار بلند شدن از بچه هاي فني همانا اجراي تآتر دانشجويي همانا (البته بازهم در اين دانشگاه) ، در ضمن استاداي د.انساني خيلي هم باحال هستند :) به نظرم بچه هاش يکم بي حال هستند ! لااقل من که فعاليتي نديدم... علي اي حال با صرف نظر از سابقه ي تاسف بار گذشته ائتلاف انساني-فني رو به فال نيک ميگيريم. الان انجمن علمي فلسفه در چه شرايطي به سر ميبره ? کارگروه هاي مطالعاتي تشکيل ميشه ?
    پاسخ

    شما تکليف ما رو مشخص نکردي، من الآن دارم با ا.ح صحبت مي کنم و اون جواب ديروزم خطاب به س.ب بود؟! حالا بگذريم. همان طور که فکر مي کردم شما خيلي از فضاي فعاليت هاي تشکلي دور هستيد. ضمن اين که اگر هم فعاليتي در انجمن بخواهد صورت بگيرد، من اجازه ندارم بدون هماهنگي با بقيه اعضا با شما در ميان بگذارم. (اگه تشريف بفرماييد داخل انجمن و عضو بشيد اون موقع فرق مي کنه) اما يک پيشنهاد هم دارم. اگر توضيح بيشتر مي خواهيد لطف کنيد يک عدد ايميل خالي به ايميل بنده بفرستيد تا بيشتر توضيح بدهم. (البته من نمي فهمم شما چرا تو اين تعطيلي افتاده ايد دنبال اين کارها؟! ما تو روز روزش که دانشگاه برقرار بود و همه چي سر جاش کلي مشکل داشتيم.) انشاالله که موفق باشيد.

    رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ


    ترجمه فازسي:

    پروردگارا! من و پدر و مادرم و همه مؤمنان را در آن روز

    كه حساب بر پا مى‏شود بيامرز

    ترجمه انگليسي:

    O our Lordi grant me protection and my parents and the

    believers on the day when the reckoning shall

    come to pass


    سوره : ابراهيم آيه : 41




    شب جمعه آخر سال: براي شادي روح اموات و درگذشتگانمان و بخصوص امام و شهيدان فاتحه و صلواتي نثار کنيم. اللهم صل علي محمد و آل محمد

    پاسخ

    اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم دلم تمام زيارتگاه هاي دنيا را مي خواهد امشب...
    با سلام خدمت شما هم دانشگاهي
    من آدرس انجمن فلسفه رو از روي برد گروهتون برداشتم اما متاسفانه مثه اينکه جان به جان آفرين تقديم کرده بود ! خلاصه با پيگيري هاي شخصي رسيدم به اين وبلاگ که بگم :
    " آيا وقت بازسازي کانون فلسفه نرسيده است؟"
    من از بچه هاي فني هستم ، خلاصه ما ديديم از بچه هاي فلسفه مثه اينکه نميخواد بخاري بلند شد گفتيم بريم دنبالش ببينيم بايد چيکار کرد؟
    پاسخ

    سلام هم دانشگاهي به شخصه به ساختن چنين کانوني در چنان دانشگاهي (!) اميدي ندارم. نمي دانم چه قدر از فعاليت هاي انجمن هاي علمي در دانشگاه مطلعيد، ولي مطمئنم (به خاطر رشته تان) هرگز احساس بي عدالتي شديدي را که بچه هاي انساني از ناديده گرفته شدن ديده اند، نديده ايد. مي دانم که خيلي مايوسانه شد، اما اين حال و هواي خودم است نسبت به دانشگاهمان و ايضاً فعاليت در آن. اگر علاقه مند به حوزه فلسفه هستيد و مي خواهيد در دانشگاه جمعي را با همين علاقه مندي ها گرد هم جمع کنيد، بسم الله! خبر که داريد؟! در اين دانشگاه، ايده دهنده و طراح و مجري و پخش کننده و همه کاره بايد خودت باشي! ولي در کل ما هم در خدمت شما هستيم. استقبال مي کنيم از طرح و ايده هاي جذابتان.ضمن اين که کلي ايده براي امسال داشتيم که با مغز رفت لاي باقالي ها! فقط يک موردش را مي گويم : اجراي يک تئاتر (در حد و بضاعت تئاترهاي دانشجويي مسلماً) که با منحل شدن کانون تئاتر کلاً منتفي شد. حالا ببينيم بخار بچه هاي فني را!