سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزانه ها

سایه شوم یانگوم!!

یانگوم هنوز نرفته!!


 با پایان یافتن سریال تلویزیونی «جواهری در قصر»، مستند این مجموعه که توسط ایرانی‌ها ساخته شده پخش می‌شود.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران این مستند روز جمعه 25 آبان ماه ساعت 21:15 از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد و تکرار آن نیز روز شنبه ساعت 14 پخش خواهد شد.


سریال تلویزیونی «جواهری در قصر» در 52 قسمت از شبکه دوم سیما پخش شد و به دلیل استقبال مخاطبان ایرانی از این مجموعه گروهی از مستند سازان ایرانی به کشور کره جنوبی سفر کرده و با مصاحبه با برخی از بازیگران اصلی این مجموعه مانند بازیگران نقش های «یانگوم» و «افسر مین جانگو» و کارگردان آن مستندی پیرامون این مجموعه ساختند.


بنابر این گزارش، قرار بود این مستند که با گزارشگری «منصور ضابطیان» ساخته شده روز عید فطر از شبکه دو سیما پخش شود که به دلیل پایان نیافتن مراحل فنی و دوبله آن پخش مجموعه به زمانی موکول شد که پخش مجموعه به پایان برسد.


پیش از این «مهدی فرجی» مدیر شبکه دو سیما اعلام کرده بود این مستند مختص سریال «جواهری در قصر» ساخته نشده و گروه مستند ساز با سفر به کشور کره جنوبی درباره جاذبه های این کشور برنامه ساخته‌اند و در این برنامه دقایقی نیز به عوامل این سریال پرداخته شده است.

گفتنی است پیش از این خبری مبنی دریافت 20 میلیون تومان توسط بازیگر نقش یانگوم از مسئولین صدا وسیما منتشر شد که مورد تکذیب نیز قرار نگرفت.

این خبر رجانیوز بود.
اما داغی که در ملت با رفتن یانگوم به خونه بخت و سفید بخت شدن در عرض یه نیم سریال باقی گذاشته به این زودی رفع نمی شود!

با ساخت مستند و این قرطی بازی ها هم خوب نمی شود!

آقایان صدا و سیما! فکری به حال این ملت یانگوم زده کنید! حالا همه : ما یانگوم می خواییم یالا!‏ یانگوم تموم نمی شه، تلویزیون آدم نمی شه!!!